Pánové, pokud hledáte e-kolo pro sportovnější jízdu nebo výlet, jste na správné adrese. Pánské krosové elektrokolo e-Cross 9.4 se středovým elektromotorem a plně integrovanou baterií je totiž určené nejen pro výlety všeho druhu na silnicích a cyklostezkách, ale zvládne také sportovnější ježdění v lehkém terénu. Již se nemusíte bát kopcovitého profilu výletu. Naopak! Do trati se můžete pustit s vervou sobě vlastní. Je čas vyrazit!
Geometrii hliníkového rámu e-Cross 9.4 jsme přizpůsobili plně pánským potřebám. E-bike je stabilní, pohodlný a skvěle ovladatelný. Velkou mírou k tomu přispívá rovněž baterie Samsung nebo Panasonic Li-Ion 14 Ah, která je plně integrována do rámu e-kola. Praktický, funkční a k tomu oku lahodící design. Co víc si přát? Snad dojezd a spolehlivost. O to se stará elektromotor Bafang Max drive umístěný ve středu kola. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 120 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LED panelu umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
E-kolo je vyráběno na 28" kolech ve velikostech rámu 18", 19" a 20". O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Deore a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice a pohodlné sedlo. Na ovládacím panelu najdete USB vstup pro dobíjení mobilních zařízení.
Není nač čekat. E-bike Crussis e-Cross 9.4 se středovým elektromotorem a plně integrovanou baterií je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů!
Motor
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400) skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou - při zachování nízké spotřeby nabízí vysoký točivý moment až 80 Nm.
Elektromotor je vybaven snímačem šlapání i torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Čím větší výkon při jízdě vynaložíte, tím více vám motor pomůže. Použitím středového elektromotoru u většiny našich kol jsme docílili optimálního umístění těžiště. Kola jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.
Baterie
Baterie s články SAMSUNG Li-Ion 36V/504 Wh (14 Ah) je částečně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 120 km. Vše však závisí na profilu trati a způsobu využití asistence. Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce. Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 7 hodin.
LCD displej
Barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informac o stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízd (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Displej je dále vybaven USB vstupem pro dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení). Svá zařízení tak můžete dobíjet i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit. Volba míry asistence se ovládá prostřednictvím tlačítek umístěných na řídítkách vedle brzdové páky.
Obecné pokyny pro skladování a údržbu baterií:
Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.
Elektrokola CRUSSIS jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Tato progresivní česká značka je zárukou kvality, moderního designu a maximálního požitku jízdy.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | Alu 6061 (19") |
---|---|
Motor | BAFANG MAX drive, středový, 250W / 500W* |
Baterie | Panasonic/Samsung Li-ion 36 V/14 Ah - plně integrovaná do rámu |
Nabíječka | 2 Ah |
Dojezd | až 120 km |
Měnič | Shimano Deore RD-M592 |
Řazení | Shimano Alivio SL-M4000 |
Převody | 1 x 9 |
Kazeta | Shimano CS-HG400-9, 9 rychlostí, 11 - 36 zubů |
Vidlice | ZOOM RL/O uzamykatelná z řídítek |
Brzdy | Hydraulické TEKTRO HD-M285, rotor 180 mm/160 mm (přední/zadní) |
Ovládání | LCD panel, 5 stupňů asistence + asistent chůze (barevný displej) |
Pláště | Schwalbe Land Cruiser Plus PunctureGuard 700*40c |
Ráfky | CRUSSIS 28", dvojitý, vložkovaný, 32D |
Náboje | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D |
Hlavové složení | Semi 11/8 |
Představec | CRUSSIS Al, 60 mm, stavitelný |
Řídítka | CRUSSIS Al, 660 mm |
Gripy | CRUSSIS ergonomicky tvarované s objímkou |
Pedály | WELLGO, alu s odrazkou |
Sedlovka | CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm |
Sedlo | Selle ROYAL |
Nosnost | 120 kg |
Hmotnost | 21,5 kg |
* Standardní výkonnost motoru je 250 W, nicméně v případě potřeby (například při intenzivní jízdě do kopce) lze po dobu krátkého intervalu dosáhnout maximálního výkonu 500 W.
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. Při překročení této rychlosti se asistence pomocí motoru automaticky vypne. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
CRUSSIS tabulka velikostí elektrokol
Velikost rámu | Výška jezdce |
14″ | 135-155 cm |
17″ | 155-175 cm |
18″ | 160-180 cm |
19″ | 165-185 cm |
20″ | 170-190 cm |
21″ | 175-195 cm |
22″ | 180-200+ cm |
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.