Městské elektrokolo Devron 28125A 28" je moderní elektrokolo s hliníkovým rámem, 28" koly a pohonem na předním kole.
Svým tvarem rámu je vhodné spíše pro pány. O bezproblémový chod se stará bezkartáčový motor o výkonu 250 W, který ve spolupráci s baterií o kapacitě 11 Ah, umístěnou pod zadním nosičem, nabídne dojezd až 100 km (v závislosti na profilu tratě a způsobu využití asistence). Vystačí tak i na několik Vašich cest. Pohon umožňuje několik stupňů asistence a při rychlosti nad 25 km/h se pro Vaši bezpečnost automaticky vypne.
Městské elektrokolo Devron 28125A nezaostává ani svými komponenty. Odpružená vidlice se zdvihem 45 mm je do městského provozu ideální a zaručuje pohodlnou jízdu i přes nerovnosti silnice. Elektrické kolo dále disponuje kombinací čelisťových brzd a zadní nábojové brzdy (torpédo), špičkovými plášti Mitas s reflexním pruhem pro zvýšenou viditelnost, lehkými hliníkovými ráfky či otočným řazením Shimano se 3 převody. Bohatá je i funkční a bezpečnostní výbava - nechybí přední a zadní osvětlení, blatníky, zadní nosič s popruhem pro uchycení věcí, stojan ani kryt řetězu. Potěší i anatomicky tvarované sedlo a měkké gripy na řídítkách.
Elektrické kolo Devron 28125A je skvělou volbou pro každodenní projížďky ve městě, cesty do práce či na nákup.
Obecné pokyny pro skladování a údržbu baterií:
Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
Rám | Aluminium Diamond Type, hliníkový |
Motor | Devron Electric 250W (přední pohon) |
Baterie | Devron Electric 11 Ah, články Panasonic |
Dojezd | až 100 km |
Vidlice | odpružená, zdvih 45 mm |
Počet převodů | 3 |
Řazení | Shimano Nexus SL-3S41E RevoShift, otočné |
Přehazovačka | Shimano Nexus SG-3R40, nábojová |
Přední brzda | Tektro V-brake, čelisťová |
Zadní brzda | Tektro V-brake, čelisťová + coaster brake (nábojová, torpédo) |
Pláště | Mitas Flash 42-622 (28"x1,6) |
Rozměr kol | 28" |
Představec | Devron, 25,4 mm, Alloy |
Řidítka | Devron City Bar, 620 mm, Alloy |
Zadní náboj | Shimano Nexus |
Řetěz | KMC Z-610 |
Sedlovka | Devron, 27,2 mm, Alloy |
Sedlo | City Comfort |
Kazeta | 18T |
Kliky | 170mm, hliník |
Přední světlo | AXA Pico |
Zadní světlo | AXA Slim |
Blatníky | PVC |
Stojan | Ursus King |
Další výbava | zadní nosič s popruhem, kryt řetězu |
Velikost rámu | 20,5" |
Hmotnost | 25,1 kg |
Maximální nosnost | 150 kg (120 kg jezdec + kolo a příslušenství) |
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. Při překročení této rychlosti se asistence pomocí motoru automaticky vypne. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.