Dámy, zasněte se! Jsou místa, kam jste si vždy přály vyrazit? Už snít nemusíte, je čas vyrazit! S e-bikem e-Fionna 10.6, které je nabité tím nejlepším osazením, se nemusíte bát žádné vzdálenosti, kopce, ani toho, že vám ostatní ujedou.
Hliníkový rám e-kola je doladěný do těch nejmenších detailů. Snížená rámová trubka poskytuje pohodlí za jízdy, zatímco propracovaná geometrie rámu zajišťuje ovladatelnost a stabilitu i na těch nejkrkolomnějších trailech a lesních cestách. K tomu přispívá středový pohon a baterie s kapacitou 13,4 Ah plně integrována do rámu. Specifickou výhodou tohoto modelu jsou velká 29" kola s kvalitními plášti MAXXIS Ardent. Kotoučové hydraulické brzdy Shimano jsou tu pak pro maximální jistotu a bezpečí za jízdy.
Pro „desítkovou“ řadu našich e-kol jsme zvolili špičkový elektromotor BOSCH Performance CX 4. gen. Baterie Bosch Powertube 500 vás dopraví až do vzdálenosti 130 km! Elektrickou asistenci ovládáte pomocí panelu BOSCH Intuvia – barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost. Jízdu vám dále zpříjemní odpružená vzduchem tlumená vidlice SR-Suntour XCR32-AIR RLR se zdvihem 100 mm, která se uzamyká jednoduše z řídítek.
Sečteno podtrženo, elektrokolo Crussis e-Fionna 10.6 je tu proto, aby vám umožnilo plnit si své sny. Nekompromisní kvalita a skvělý design proměňují tento e-bike v opravdového přítele, se kterým lze podniknout cokoliv a na kterého je vždy spolehnutí.
Absolutní špička mezi motory
Středový motor BOSH Performance CX 4. gen je jednoznačně to nejlepší, čím můžete e-bike vybavit. Německé zpracování slibuje skvělý výkon, spolehlivost, přesnost a citlivost. Navíc při zachování nízké spotřeby nabízí vysoký točivý moment 85 Nm.
Motor je vybaven snímačem šlapání i torzním snímačem síly šlapání. Řídící jednotka tak neustále vyhodnocuje, jakou silou šlapete do pedálů. Čím větší výkon vynaložíte, tím víc vám motor pomůže!
Přizpůsobivá vidlice
Vzduchem tlumená vidlice SR-Suntour XCR32-AIR RLR DS 29" se zdvihem 100 mm skvěle reaguje na váhu cyklisty. Stačí upravit tlak vzduchu ve vidlici a e-kolo se zcela přizpůsobí zátěži i stylu jízdy. Vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném terénu zbytečně nepruží. Vidlici lze samozřejmě uzamknout přímo z řídítek.
Silná baterie
Srdcem elektrokola je plně integrovaná baterie s Li-ion s články BOSCH 36V / 482 Wh (13,4 Ah). Na jedno nabití je schopna dovézt elektrokolo až do vzdálenosti 130 km. Vždy však závisí na profilu trati a způsobu využití asistence. Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo z e-kola, nebo ji za účelem nabití vyjmout – pomocí přiložené rychlonabíječky ji můžete nabít v jakékoliv standardní zásuvce. Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 3,5 hodiny.
Obecné pokyny pro skladování a údržbu baterií:
Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.
Elektrokola CRUSSIS jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Tato progresivní česká značka je zárukou kvality, moderního designu a maximálního požitku jízdy.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
rám | Alu 6061 (17“, 19“) |
---|---|
motor | BOSCH Performance CX 4. gen, středový, 250W, 85 Nm |
baterie | BOSCH Powertube 500 (482 Wh / 13,4 Ah), vyjímatelná - lze ji nabíjet mimo kolo |
nabíječka | BOSCH 4A Standard Charger |
dojezd | až 130 km |
snímač šlapání | torzní |
měnič | SRAM SX Eagle, 12 rychlostí |
řazení | SRAM SX Eagle |
převody | 1 x 12 |
kazeta | SSRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z |
řetěz | SRAM Eagle SX 12s |
vidlice | SR-Suntour XCR32-AIR RLR DS 29", 100 mm, uzamykatelná z řídítek |
brzdy | Hydraulické SHIMANO Deore BR-MT410, rotor 180 mm (přední), 160 mm (zadní) |
displej | BOSCH Intuvia |
pláště | MAXXIS Ardent 29*2,40 |
ventilek | AV (autoventilek) |
ráfky | CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25 mm |
náboje | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D s RU |
hlavové složení | Semi 11/8 |
představec | CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
řídítka | CRUSSIS Al, 700 mm |
gripy | CRUSSIS silikonové |
hmotnost | Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |
nosnost | 120 kg |
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. Při překročení této rychlosti se asistence pomocí motoru automaticky vypne. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
CRUSSIS tabulka velikostí elektrokol
Velikost rámu | Výška jezdce |
14″ | 135-155 cm |
17″ | 155-175 cm |
18″ | 160-180 cm |
19″ | 165-185 cm |
20″ | 170-190 cm |
21″ | 175-195 cm |
22″ | 180-200+ cm |
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.