Lehký, ale výkonný motor
Vidlice pro náročné uživatele
Displej, který informuje i pomáhá
Obecné pokyny pro skladování a údržbu baterií:
Baterii (případně celý produkt včetně baterie - pokud jeho povaha neumožňuje baterii vyjmout) doporučujeme skladovat na stinném a suchém místě v teplotách mezi 10°C a 20°C.
Předpokládáte-li, že produkt nebudete delší dobu používat, obecně doporučujeme baterii nabít a alespoň jednou za měsíc opět dobít na 100 % kapacity, případně se řiďte doporučením výrobce v uživatelské příručce. Dodržováním těchto pokynů zabráníte rychlému úbytku jmenovité kapacity baterie v průběhu její životnosti.
Levit - výrobce elektrokol z Úpice v České republice. Elektrokola jsou sestavována přímo na území České republiky pod profesionálním dozorem a ve spolupráci s cyklo odborníky. Funkčnost, moderní design a kvalitní komponenty, to je značka Levit.
Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:
- Nevíte si rady s výběrem správné velikosti a typu kola? Více se dozvíte v našem rádci.
- Nevíte si rady s výběrem elektrokola? Navštivte našeho rádce.
- Chcete si před nákupem elektrokolo otestovat? V našich testovacích centrech to není problém.
- Přečtěte si více o profesionálním garančním i pozáručním servise kol na našich prodejnách.
Technický popis:
průměr kol | 29"/27,5" |
---|---|
rám | Alloy 6061 |
velikost rámu | 18,5 ", 20,5" - overstep |
převody | 1x10 |
kapacita baterie | 630 Wh (17.5 Ah) |
motor | Bafang M510 |
displej | Bafang C190 |
vidlice | SR Suntour Zeron 35 Boost LOR (vzduchová se zamykáním z korunky) |
zdvih vidlice | 130 mm |
převodník | Spec NW (170 mm, 38 z. |
přehazovačka | Shimano Deore M5130 |
řazení | Shimano Deore M5130 |
kazeta | Shimano LG600 (11 - 43 z.) |
řetěz | Shimano LG500 |
brzdy | Shimano Deore M6120 (180 mm kotouč) |
náboj přední | Shimano MT410 Boost |
náboj zadní | Shimano MT400 Boost |
ráfky | Remerx 2030 |
pláště | Schwalbe Nobby Nic 29 x 2,4“ (62 - 622), 27,5 x 2,6“ (65 - 584) |
pedály | Alloy |
gripy | Herrmans Luna Lock-on |
řídítka | Spec Soil |
představec | Spec Soil 31,8 x 50 mm |
hlavové složení | Spec (semi-integrované, prům. ložiska) |
sedlovka | Teleskopická Kind shock 900i 150 mm |
sedlo | Selle Royal Voga |
příprava na stojánek | ano (20 mm) |
příprava na zadní nosič | ne |
příprava na držák na nápoje | ano |
světla | ne |
zvonek | ne |
nosnost | 140 kg (zahrnuje hmotnost jezdce, kola a nákladu) |
hmotnost | Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |
Pozor: Z výroby je omezení rychlosti nastaveno na 25 km/h tak, aby splňovalo normy pro provoz elektrokol na pozemních komunikacích. Při překročení této rychlosti se asistence pomocí motoru automaticky vypne. I když lze u některých značek rychlostní limit přenastavit na vyšší hodnotu, je třeba si uvědomit, že v takovém případě již elektrokolo příslušné normy nesplňuje a nesmí být použito k jízdě na pozemních komunikacích!
Předpokládaný maximální dojezd je zásadně silně závislý na nejrůznějších podmínkách. Mezi některé z těchto faktorů patří zvolený stupeň podpory, hmotnost jezdce, povaha terénu, vítr, tlak pneumatik a jejich vzorek a okolní teplota. Veškeré dojezdy platí pro optimální podmínky. Optimální či ideální podmínky jsou: rovný/plochý terén bez protivětru, okolní teplota 20 °C, mimořádně úzké bezprofilové pneumatiky nahuštěné na doporučený tlak, používání ekonomického jízdního režimu (pokud takovým kolo disponuje), hmotnost cyklisty pod 70 kg.